Tyto
  • UA
  • RU
  • Про Tyto
    • Хто ми
    • Наші проекти
    • Блог
    • Контакти
  • Обладнання
    • Відеоспостереження
    • IP відеокамери (IPC)
    • IP відеореєстратори (NVR)
    • HD відеокамери (AHD/CVI/TVI)
    • HD відеореєстратори (AHD/CVI/TVI)
    • Готові комплекти
    • Аксесуари
    • Контроль доступу
    • Електрозамки
    • Доводчики дверей
    • Кнопки виходу
    • Карти та брелоки
  • Підтримка
    • Технічна підтримка
    • Сервісний центр
    • Часті запитання (FAQ)
    • Сертифікати
    • Програмне забезпечення
    • Онлайн лабораторія
  • Співробітництво
  • Монтажні роботи
  • Акції
  • Де купити?
  • Головна
  • Підтримка
  • Часті запитання (FAQ)

Часті запитання (FAQ)

Скидання пароля на IP-камері з кнопкою скидання налаштувань RESET

Скидання пароля на IP-камері з кнопкою скидання налаштувань RESET

Перед тим як звернутися за допомогою скидання пароля IP-камери, переконайтеся, чи має Ваша камера фізичну кнопку скидання пароля (кнопка скидання налаштувань за замовчуванням). Техпідтримка не зможе згенерувати та надати тимчасовий пароль для камери з кнопкою скидання.

За європейськими нормами безпеки пароль у таких камерах можна скинути тільки через кнопку RESET. Залежно від моделі камери, кнопка може знаходитись у "хвості" кабелю або біля місця встановлення SD-карти.

Коли камера запущена та працює (живлення подане понад 3 хвилини або є ping) затисніть кнопку RESET до 5 секунд і відпустіть.Майте на увазі, що камера перезавантажиться і буде доступна з IP-адресою за замовчуванням.

RESET BUTTON

Як скинути пароль на відеореєстраторі або IP-камері без кнопки RESET?

Як скинути пароль на відеореєстраторі або IP-камері без кнопки RESET?

Напишіть запит на скидання пароля на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або зверніться до онлайн-оператора через чат у розділі техпідтримки.

У повідомленні вкажіть наступну інформацію (від повноти та правильності інформації залежить швидкість надання допомоги):

  • модель пристрою *
  • серійний номер пристрою *
  • MAC-адреса пристрою **
  • поточну дату на пристрої ***

* Модель та серійний номер вказані на наклейці самого пристрою та коробці від пристрою

** Для цього підключіть пристрій у локальну мережу і за допомогою програми Device Search зробіть пошук у локальній мережі або вкажіть IP-адресу вручну, якщо вона відома. MAC-адреса виглядає у вікні інформації в такому вигляді:

Device Search MAC

*** Щоб дізнатися поточну дату на пристрої, використовуйте CGI-запит, відкрийте браузер і введіть рядок http://ip-address/cgi-bin/mediaport.cgi, де IP-адреса Вашого пристрою.

Приклад запиту http://192.168.100.17/cgi-bin/mediaport.cgi, інформація знаходиться в рядку <devicetime>2020-11-23_22-39-27</devicetime>. Скопіюйте її та надішліть нам.

CGI device time

Яка IP-адреса за замовчуванням? Який пароль пристрою Tyto за замовчуванням?

Яка IP-адреса за замовчуванням? Який пароль пристрою Tyto за замовчуванням?

До 2020 всі пристрої Ці IPC/NVR/XVR мали такі параметри за замовчуванням:

IP-адреса: 192.168.1.10; логін та пароль: admin / 12345678

Усі IP-камери: 192.168.1.168; логін та пароль: admin / 12345678

Починаючи з 2020 параметри за замовчуванням для обладнання Ці змінилися: вже немає попередньо встановленого пароля. Тепер для безпеки необхідно пароль користувача встановлювати при першому підключенні до пристрою. Пароль можна встановити через IE браузер, для відеореєстраторів додатково можна використовувати локальний інтерфейс із підключеним монітором. За замовчуванням, IP-камера має IP-адресу 192.168.1.168, відеореєстратори отримують IP-адресу за DHCP (за відсутності DHCP-сервера в мережі реєстратори будуть доступні за IP-адресою 192.168.1.100). Переконайтеся, що Ваш ПК знаходиться в одній підмережі з пристроєм "Ті", при необхідності змініть IP-адресу мережного адаптера ПК на 192.168.1.2 (наприклад). Зайдіть за IP-адресою 192.168.1.168 (IPC) або за IP-адресою XVR/NVR отриманої за DHCP і встановіть свій пароль.

Актуальна інформація наведена на коробці продукту.

Як знайти обладнання Ці в локальній мережі?

Як знайти обладнання Ці в локальній мережі?

Для поиска оборудования Tyto в локальной сети используйте приложения Tyto Device Search и Tyto Flex Device Manager из раздела ПО.

Почему не удалось получить доступ к оборудованию Tyto в WEB браузере через IP, адрес обнаруженный в IP Tool Tyto

Почему не удалось получить доступ к оборудованию Tyto в WEB браузере через IP, адрес обнаруженный в IP Tool Tyto

  • Проверьте ответ ping для DVR, должен быть непрерывным со средней задержкой 2 мс.
  • Проверьте наличие конфликта IP с другими устройствами, подключенными в одной сети.
  • Проверьте IP-адрес компьютера, который должен находиться в диапазоне IP-адреса устройства (как говорят, быть в одной подсети), например, если IP-адрес устройтва равен 192.168.1.168, а IP-адрес компьютера должен быть в пределах от 192.168.1.3 до 192.168.1.254.
  • Удалите галочку [v] с параметра DHCP в меню > конфигурация> сеть > TCP/IP > отключить DHCP > назначить локальный IP-адрес вручную > Применить.
Какое приложение подходит для мобильных устройств?

Какое приложение подходит для мобильных устройств?

Перейдіть до розділу програмного забезпечення, щоб вибрати та встановити відповідну мобільну програму.

Чи можу я підключитися до реєстратора або IP-камери через Інтернет без статичної IP-адреси?

Чи можу я підключитися до реєстратора або IP-камери через Інтернет без статичної IP-адреси?

Всі пристрої мають можливість доступу без зовнішньої IP-адреси через P2P-сервер, розміщеного в Європі. Для підключення через смартфон встановіть програму RXCamView або Danale ((залежно від серії пристрою), для комп'ютера - Tieto VMS Client або Tyto Smart Client (залежно від серії пристрою) та вкажіть такі дані при додаванні пристрою:

  • ID-номер на наклейці на коробці або WEB-інтерфейсі пристрою в розділі інфо (при використанні смартфона зіскануйте його через програму)
  • Порт (за замовчуванням 9000)
  • Ім'я користувача (за замовчуванням admin)
  • Пароль (необхідно вказати пароль, встановлений при першому підключенні до пристрою)
Які порти необхідні для роботи обладнання Tyto через мережу?

Які порти необхідні для роботи обладнання Tyto через мережу?

Використовувані порти для підключення обладнання Ці IPC/XVR/NVR до додатків VMS Client та RXCamView

  • 80 - HTTP / WEB / ONVIF
  • 554 - RTSP (передача відеопотоку)
  • 9000 – дані (TCP)

Використовувані порти для підключення обладнання Ці Flex IPC до додатків Smart Client та Danale

  • 80 - HTTP / WEB / ONVIF
  • 554 - RTSP (передача відеопотоку)
  • 6000 – дані (TCP)

1935 - Flash порт (використовується в браузерах Chrome, Firefox)

Як прокинути порти на роутері для підключення за зовнішньою (білою, публічною) IP-адресою через інтернет?

Як прокинути порти на роутері для підключення за зовнішньою (білою, публічною) IP-адресою через інтернет?

За наявності зовнішньої IP-адреси для підключення через інтернет необхідно прокинути порти 80, 554, 9000 (для IP-камер: ці Flex: 80, 554, 6000). На жаль, у нас немає універсальної інструкції для швидкої допомоги, оскільки всі моделі роутерів мають різний інтерфейс і спосіб налаштування. Детальна інформація про налаштування прокидання портів повинна бути доступна в інструкції до Вашого роутера. Якщо Вам не вдається налаштувати прокидок самостійно зверніться за допомогою до Вашого установника або в технічну підтримку виробника роутера. Технічна підтримка Не завжди має необхідну інформацію щодо настроювання сторонніх пристроїв.

Який формат URL RTSP потоків для обладнання Tyto?

Який формат URL RTSP потоків для обладнання Tyto?

Для цих XVR/NVR/IPC URL RTSP має наступний формат rtsp://ip-address:port/ipA/B, де:

ip-address - мережна адреса пристрою

port - порт, яким передаються RTSP-команди. За замовчуванням порт rtsp набуває значення 554

A: номер каналу відеореєстратора приймає значення 01, 02, 03 (для IP-камер завжди значення 01)

B: тип потоку, для основного потоку значення 0, для вторинного потоку значення 1.

приклад. У нас є 4 кан. відеореєстратор доступний за IP-адресою 91.231.206.86, необхідно забрати відеопотік в основному дозволі RTSP з 2-го каналу.

Формат URL RTSP буде виглядати так:

rtsp://91.231.206.86:554/ip02/0

Для перевірки правильності формату URL RTSP запиту та мережевих установок можна використовувати VLC Player.

  1. Запрашиваем видео по RTSP
  2. Авторизируемся
  3. VLC_player_watch_video.jpg
Який ємності потрібно взяти жорсткий диск для моєї системи відеоспостереження?

Який ємності потрібно взяти жорсткий диск для моєї системи відеоспостереження?

В розробці...

Що робити, якщо відеореєстратор не бачить жорсткого диска (HDD) та перевантажується?

Що робити, якщо відеореєстратор не бачить жорсткого диска (HDD) та перевантажується?

Найчастіше ця несправність викликана несправністю жорсткого диска. Для перевірки необхідно зняти верхню кришку відеореєстратора та вимкнути шлейфи живлення від HDD. Увімкнути відеореєстратор. Якщо після увімкнення відеореєстратор більше не перезапускається, шукати необхідно несправність в HDD.

Якщо після вимкнення жорсткого диска реєстратор продовжує перезапускатись, його необхідно відправити в сервіс центр для усунення несправності.

Що робити, якщо під час підключення монітора до відеореєстратора на моніторі немає відео?

Що робити, якщо під час підключення монітора до відеореєстратора на моніторі немає відео?

У 90% випадків це викликано тим, що встановлена вихідна роздільна здатність відеореєстратора вище, ніж підтримує монітор. Якщо функція автодетекції вихідної роздільної здатності не спрацювала, необхідно підключитися по мережі до відеореєстратора і знизити роздільну здатність виходу. Інший варіант підключити FullHD монітор, змінити налаштування на підтримувані старим монітором та зберегти їх.

HD-камера працює за живленням (підсвічування включається в темряві), але відеореєстратор не показує відео?

HD-камера працює за живленням (підсвічування включається в темряві), але відеореєстратор не показує відео?

В розробці...

Підключення HD-камер з підтримкою технології AoC (Audio over Coaxial) до відеореєстратора Tyto XVR ?

Підключення HD-камер з підтримкою технології AoC (Audio over Coaxial) до відеореєстратора Tyto XVR ?

Для підключення HD-камер Ті з вбудованим мікрофоном і підтримкою технології AoC (коли відео і звук передаються по одному кабелю) до HD-відеореєстраторів Ті (XVR) необхідно зробити наступні кроки:

  1. Переконатися, що версія прошивки ПЗ відеореєстратора має дату не нижче 2022 (Налаштування - Система - Інформація). При необхідності потрібно оновити програмне забезпечення для Вашої моделі, це можна зробити самостійно, або зверніться в техпідтримку за допомогою;
  2. Переконайтеся, що камеру переведено та підключено у форматі TVI;
  3. Перевірте, чи підтримка передачі звуку увімкнена на відеореєстраторі. Для цього необхідно зайти у вкладку "Загальне" (Налаштування - Система - Загальне) та для параметра "Тип аудіовходу" встановити "Коаксіальний звук" *

* Зверніть увагу, при включенні коаксіального звуку, лінійні входи звуку (RCI) вимикаються.

Підтримка
  • Технічна підтримка
  • Сервісний центр
  • Часті запитання (FAQ)
  • Сертифікати
  • Програмне забезпечення
  • Онлайн лабораторія
Про компанію
  • Про Tyto
  • Співробітництво
  • Монтажні роботи
  • Блог
  • Контакти
  • Карта сайту
Відеоспостереження
  • IP відеокамери (IPC)
  • IP відеореєстратори (NVR)
  • HD відеокамери (AHD/CVI/TVI)
  • HD відеореєстратори (AHD/CVI/TVI)
  • Готові комплекти
  • Аксесуари
Контроль доступу
  • Електрозамки
  • Доводчики дверей
  • Кнопки виходу
  • Карти та брелоки
Підтримка
  • Технічна підтримка
  • Сервісний центр
  • Часті запитання (FAQ)
  • Сертифікати
  • Програмне забезпечення
  • Онлайн лабораторія

© 2023 Tyto. All Rights Reserved.

Go Top